سرمایه گذاری در ساخت کارخانه های تولید تجهیزات پزشکی

تیم ها

آقای دکترمحمد جعفر حسينی شيرازی

مدير عامل و عضو هيئت مديره



عزت و عظمت کشور ایران همواره با تلاش های علمی در طول تاریخ همراه بوده است. فعالیت های دانشمندان ومحققان ایرانی در جای جای جهان قابل تحصین ومثال زدنی است . فعالیت های انسان دوستانه و کمک این دانشمندان در جهت ارتقا کیفی زندگی وساخت ماشین آلات و تجهیزات مدرن همواره باعث پیشرفت در جامعه بشری شده است. در این بین، در طول 33 سال تلاش مستمر در جهت ارتقا کیفی سلامت کوشیده‌ام و با طراحی و ساخت تجهیزات و ماشین آلات و کارخانه ها تولید تجهیزات پزشکی یکبار مصرف به این مهم دست یافته‌ایم.در این راستا ضمن ارتقا سطح علمی کارکنان و مشتریان در خصوص تجهیزات پزشکی ،خود نیز در این امر با ارتقا سطح علمی به صورت عملی و کلاسیک اهتمام ورزیدیم.

خانم مهندس هادی

قائم مقام مدير عامل و عضو هيئت مديره



مشاور طرحهای سرمایه گذاری در امور بانوان.منتخب مجلس شورای اسلامی به عنوان بانوی نمونه سال 1392. مدیریت امور نمایشگاهی. کارشناسی و برسی‌ طرحهای سرمایه گذاری در بخش تجهیزات پزشکی‌.

آقاي حسين حسينی شيرازی

مديريت نصب و راه‌اندازی خطوط



20سال تجربه در نصب و راه‌اندازی انواع ماشین آلات تولید، مونتاژ، بسته‌بندی، و استریل تجهیزات پزشکی ارائه مشاوره فنی و خدمات پس از فروش. مشخص نمودن شرایط بهینه محیطی‌ و فیزیکی‌ برای بیشینه نمودن عمر خطوط و ماشین آلات، سرویس و نهگداری (شامل نگهداری و تعمیرات اضطراری یا Emergency Maintenance, نگهداری و تعمیرات اصلاحی یا Corrective Maintenance, نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه یا Preventive Maintenance, و نگهداری و تعمیرات پیشگویانه یا Predictive Maintenance) ، و آموزش نگهداری از تجهیزات ( نگهداری و تعمیرات بهره ور فراگیر یا Total Productive Maintenance).

آقای مهندس احسان الهی

مدير بازرگاني و تجارت خارجی



سالها تجربه مدیریت راهبردی در تجارت خارجی‌. مسئول تجارت بین‌المللی، سازماندهی، هدایت، هماهنگی، و سیاست گذاری امور تجارت خارجی‌، و مطالعه بازارهای جهانی‌ خرید و فروش تجهیزات پزشکی‌. آشنا با تجارت الکترونیک و قوانین و مقررات مربوط به تجارت بین‌المللی. دارای قوه ابتکار و خلاقیت در ایجاد راه حلهای نو آورانه تجاری.

 

آقای محمد حسن حسینی شیرازیی

مديريت فناوري اطلاعات



آشنایی با سیستم‌های کامپیوتر و شبکه، پیگیری و پشتیبانی‌ نرم‌افزاری و سخت‌افزاری. تحلیل، طراحی، و پیاده سازی سیستم‌های مدیریت اطلاعات. انجام خدمات تخصصی طراحی سایت‌های اینترنتی برای شرکتهای تولیدکننده تجهیزات پزشکی‌، و طراحی، راه‌اندازی، و پشتیبانی سیستمهای کاربردی اداری

آقای مهندس خسرو منصوری طالقانی

کارشناس طرحهای توجیهی‌ فنی و اقتصادی



دارای بیش از 50 سال تجربه در تدوین طرحهای صنعتی و اقتصادی میباشند. مهندس مشاور طرحهای تولیدی و خدماتی در اکثر صنایع مانند صنایع شیمیایی و سلولزی، غذایی، کانی، پلیمر، و تجهیزات پزشکی‌. ایشان با سالها تجربه‌ کاری، آنالیز دقیقی‌ از طرحهای اقتصادی ارائه نموده که از آن‌ جمله میتوان به محاسبات ارزش افزوده خالص و ناخالص، نسبت قیمت تمام شده و قیمت فروش، نقطه‌‌ سر به سر (در 100% راندمان کاری) نرخ بازدهی سرمایه، و دوره برگشت سرمایه اشاره نمود. تحلیل صورتهای مالی‌ و شاخص‌های اقتصادی طرح به سرمایه گذار کمک می‌کند تا بازده حاصل از توان شاخص‌های سرمایه ای به صورت دقیق و توجیه‌پذیر در طرح اقتصادی نمایانگر شود.

خانم مهندس سعادتی

ناظر فنی تجهیزات پزشکی‌



کارشناس مهندسي صنايع، آشنا به اصول GMP ، مديريت ريسک، تهيه تکنيکال فايل تجهيزات پزشکي‌، و کنترل کيفيت. داراي گواهي نامه رسمي‌ ناظرين فني‌ تجهيزات پزشکي‌ توليد کنندگان از وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکي.